Sortejats els premis de la campanya comercial dels barris antics

14/07/2015

La campanya comercial “Barris Antics. Molt per descobrir, molt per oferir”, que s’ha desenvolupat durant el mes de juny, ha acabat amb el sorteig de premis entre els clients dels comerços participants. Aquesta iniciativa s’ha tirat endavant a 30 municipis de Catalunya que tenen un pla de barris per millorar i dinamitzar els seus nuclis històrics, com és el cas del Poble de Calafell.

La revitalització del comerç és una de les eines dels plans de barris, ja que l’activitat econòmica és clau per mantenir la vida dels nuclis antics. La campanya “Barris Antics. Molt per descobrir, molt per oferir”, a més, vol donar a conèixer els barris antics d’arreu del país, atés el seu elevat potencial turístic.

Al Poble de Calafell hi han participat un total de catorze establiments comercials i de serveis. Els premis sortejats consistien en productes o serveis oferts pels establiments d’arreu de Catalunya que també participen en la iniciativa.

Els guanyadors han estat els següents (entre parèntesi, l’establiment on van fer la seva compra):

-Judit Costa (Oh la Pelu)
-Jaime García (Cal Marus)
-Lidia Aleu (Papereria Allaro)
-Mirea Calabuig (Hotel Antiga)
-Joaquin Carrasco (Supermercat Disbo)
-David González (Café de la Vila)
-Dolores Fernández(Pastisseria Principal)
 
Així mateix, Celia Martin ha estat la guanyadora del grup d’establiments col·laboradors: Carnisseria Saura, Electrodomèstics Rovirosa, Estanc Rossell, Cafès Elisa, Els Terrossets, Calçats Ricart i Fruites i Verdures Anna.

També s’ha sortejat un premi entre els establiments. L’afortuntat ha estat la Carnisseria Saura, que ha rebut el premi atorgat pel Pla de Barris de Besalú.