L’Ajuntament de Calafell elabora una enquesta sobre la satisfacció dels ciutadans amb el SAC

16/04/2014

L’Ajuntament de Calafell ha iniciat aquesta setmana una enquesta entre els usuaris del Servei d’Atenció al Ciutadà per valorar el seu grau de satisfacció respecte a la prestació d’aquest servei.

L’enquesta, que es va iniciar el passat dilluns 14 d’abril, es durà a terme fins el 2 de maig. I, posteriorment, també se’n farà una altra al mes de setembre.

Un dels objectius de realització d’aquesta enquesta és poder obtenir informació per al de desenvolupar accions que permetin millorar i adequar els serveis prestats a la ciutadania de Calafell.

Els ciutadans poden realitzar aquesta enquesta en les tres oficines del SAC (de Calafell Poble, Calafell Platja i Segur de Calafell). Entre les preguntes que es formulen als ciutadans hi ha aspectes relacionats tant amb la realització de tràmits, com l’atenció telefònica, la pàgina web i les instal.lacions d’aquest servei.