Obert el termini per demanar beques de menjador escolar per al curs 2016-2017

02/05/2016

Aquest dilluns, dia 2 de maig de 2016, s’inicia el termini per a la sol·licitud de beques de menjador escolar per al curs 2016-2017. L’objecte de la convocatòria és l’atorgament d’ajuts individuals de menjador escolar adreçats a alumnat d'ensenyaments obligatoris i de segon cicle d'educació infantil escolaritzats en centres educatius sufragats amb fons públics, de la comarca del Baix Penedès.

La convocatòria és per a alumnes als quals no correspon la gratuïtat del servei, amb valoració de les condicions econòmiques, familiars i socials dels sol·licitants, i en funció de la disponibilitat econòmica del Consell Comarcal del Baix Penedès, que a través del seu departament d’Educació s’encarrega de la tramitació de les beques de transport i de menjador escolar.

Les famílies interessades podran presentar als centres escolars respectius les sol·licituds i la documentació corresponent, dins del període comprès entre els dies 2 i 6 de maig de 2016, ambdós inclosos. Així mateix, podrà presentar-se sol·licitud a l’oficina del Registre General del Consell Comarcal del Baix Penedès, del 2 al 13 de maig de 2016 (Plaça del Centre, 5, del Vendrell), en horari de 9 a 14 hores.

Els impresos oficials estan a disposició dels interessats en els centres educatius corresponents, en la seu del Consell Comarcal del Baix Penedès i en la pàgina web del Consell Comarcal.

Per a més informació, us podeu adreçar als Serveis Socials de Calafell, Àrea de Qualitat de Vida i Promoció Econòmica (tel.: 977 69 90 09 - ext. 773), o al departament d’Educació del Consell Comarcal del Baix Penedès (977 66 45 50).

També podeu consultar las bases de la convocatòria i obtenir l’imprès oficial de sol·licitud mitjançant els següents enllaços:

Bases AIM curs 2016-2017

Model 1 – Sol·licitud AIM curs 2016-2017