El Festival de Música del Baix Penedès arriba al mig segle
Ainhoa Arteta obrirà el programa dels cinquanta anys dels concerts de música de Segur de Calafell
Els Festivals de Música del Baix Penedès celebren enguany els cinquanta anys de vida. L’església de l’Assumpció acollirà, un any més, aquest cicle de concerts ja tradicional a Segur de Calafell. La Soprano, Ainhoa Arteta, obrirà el cicle de concerts amb un recital d’òpera i sarsuela, el proper diumenge 2 d’agost a les 22:00 hores. El preu de l’entrada és de 26 euros, per a entrada anticipada, i 28 euros, a taquilla. Es poden comprar les entrades a entrades.calafell.cat
El següent concert serà el diumenge 9 d’agost, també a les 22:00 hores. Nightingale Gospel Quitet actuarà davant el públic, unes cantants que s’han format en l’estil gospel cantant en el cor Soulshine Voices de Sandrine Garcia. La selecció d’aquestes veus aflora personalitats carismàtiques, presentant un conjunt femení de quatre veus acompanyades per una pianista que també ofereixen algunes cançons a capella, on les cantants, tan sols amb les seves magnifiques veus, aconseguiran commoure el públic. El preu de l’entrada serà de 16 euros, de manera anticipada, i de 18 euros, a taquilla.
El darrer dels concerts serà el que protagonitzi Festival Chamber Orchestra of Europe, dirigits per Horst Sohm, estrelles de la música clàssica, romàntica, cinema i música popular. El concert tindrà lloc el proper 16 d’agost, a les 22:00 hores. El preu de les entrades serà de 14 euros, de manera anticipada, i de 16 euros, a taquilla.
“Enguany, hem llençat la casa per la finestra per a celebrar el mig segle de concerts de música a Segur de Calafell, cinquanta anys no es fan tots els dies”, ha conclòs la regidora de Cultura. En aquesta edició, el Consell Comarcal del Baix Penedès col·labora amb una subvenció de mil euros, per a pagar part de les despeses del festival.
