Reutilització de llibres i assessorament

El curs 2007-2008 la Regidoria d'Ensenyament de l'Ajuntament de Calafell va iniciar el projecte de reutilització de llibres. El projecte va dirigit a tota la població educativa des de 3r de Primària fins a 4rt d'ESO, però cada curs escolar es valora la despesa que genera. Cada centre té autonomia per poder gestionar-ho amb l’ajuda de l'Ajuntament.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

També s'ofereix un assessorament continuat a les famílies durant la primera etapa educativa.

Reutilització de llibres, escola Castell de Calafell

Aquest curs 2023-2024, l’adhesió al projecte de reutilització de llibres de l'escola Castell de Calafell es farà a través de l'aplicació Dinantia. El centre educatiu i l’AFA us passarà tota la informació a través d'aquesta aplicació.

Termini de pagament: del 17 d’abril al 16 de juny de 2023. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d'atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Full d'adhesió (DOC, 58.5 KB)

Reutilització de llibres, escola Santa Creu de Calafell

Aquest curs 2023-2024, l'adhesió al projecte de reutilització de llibres de l'escola Castell de Calafell es farà a través de l'aplicació Dinantia. El centre educatiu i l’AFA us passarà tota la informació a través de l'aplicació.

Termini de pagament: del 17 d’abril al 16 de juny de 2023. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Revisió i retorn dels llibres del curs 2022-2023

El 16 de juny de 2023 durant el matí es farà la revisió de tots els llibres de reutilització que va proporcionar l’Ajuntament de Calafell a l’escola Santa Creu.

Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

  1. Folrar els llibres de text.
  2. Esborrar tots els llibres que han estat treballats a la classe.
  3. Lliurar-los el dia 16 de juny.

NO SERÀ ACCEPTAT el llibre que estigui pintat, estripat o perdut. Això suposarà que les famílies hauran d’abonar 10 euros pel llibre malmès o no tindran accés a la reutilització del següent curs (ja es comunicarà com s’haurà de realitzar).

Les famílies NO haureu de venir a portar els llibres a l’escola. Els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar els llibres. Per tant, els alumnes hauran de tenir a classe tots els llibres que han de retornar.

Si es veiés alguna anomalia en el llibre trucarem a les famílies per solucionar el problema i donarem una nota per donar la informació. No s’entregarà cap document justificant perquè se sobreentendrà que està en bon estat.

Reutilització de llibres, escola Vilamar

Aquest curs 2023-2024, l'adhesió al projecte de reutilització de llibres de l'escola Vilamar es farà a realitzar a través de l'aplicació Dinantia. El centre educatiu i l’AFA us passarà tota la informació a través de l’aplicació.

Termini de pagament: del 17 d’abril al 16 de juny de 2023. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Revisió i retorn dels llibres del curs 2022-2023

El 19 de juny de 2023 durant el matí es farà la revisió de tots els llibres de reutilització que va proporcionar l’Ajuntament de Calafell a l’escola Vilamar.

Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

  1. Folrar els llibres de text.
  2. Esborrar tots els llibres que han estat treballats a la classe.
  3. Lliurar-los el dia 19 de juny.

NO SERÀ ACCEPTAT el llibre que estigui pintat, estripat o perdut. Això suposarà que les famílies hauran d’abonar 10 euros pel llibre malmès o no tindran accés a la reutilització del següent curs (ja es comunicarà com s’haurà de realitzar).

Les famílies NO haureu de venir a portar els llibres a l’escola. Els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar els llibres. Per tant, els alumnes hauran de tenir a classe tots els llibres que han de retornar.

Si es veiés alguna anomalia en el llibre trucarem a les famílies per solucionar el problema i donarem una nota per donar la informació. No s’entregarà cap document justificant perquè se sobreentendrà que està en bon estat.

Reutilització de llibres, escola Mossèn Jacint Verdaguer

Aquest curs 2023-2024, l'adhesió al projecte de reutilització de llibres de l'escola Mossèn Jacint Verdaguer es farà a realitzar a través de l'aplicació Dinantia. El centre educatiu i l’AFA us passarà tota la informació a través de l’aplicació.

Termini de pagament: del 17 d’abril al 16 de juny de 2023. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Revisió i retorn dels llibres del curs 2022-2023

El 15 de juny de 2023 durant el matí es farà la revisió de tots els llibres de reutilització que va proporcionar l’Ajuntament de Calafell a l’escola Mossèn Cinto Verdaguer.

Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

  1. Folrar el llibre de text.
  2. En el cas que estigui escrit esborrar el llibre que han estat treballant a la classe.
  3. Lliurar-lo el dia 15 de juny.

NO SERÀ ACCEPTAT el llibre que estigui pintat, estripat o perdut. Això suposarà que les famílies hauran d’abonar 10 euros pel llibre malmès o no tindran accés a la reutilització del següent curs (ja es comunicarà com s’haurà de realitzar).

Les famílies NO haureu de venir a portar els llibres a l’escola. Els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar els llibres. Per tant, els alumnes hauran de tenir a classe tots els llibres que han de retornar.

Si es veiés alguna anomalia en el llibre trucarem a les famílies per solucionar el problema i donarem una nota per donar la informació. No s’entregarà cap document justificant perquè se sobreentendrà que està en bon estat.

Reutilització de llibres, escola La Ginesta

Procés d’adhesió al projecte de reutilització de llibres per als nivells de 3r, 4t, 5è i 6è de primària del curs 2023/24, a l’escola La Ginesta:

  1. Fer un pagament únic de 30 € pel projecte de llibres, mitjançant Clickedu. El termini per fer el pagament serà del 17 d’abril al 16 de juny de 2023.
  2. Fer el pagament dels 25 € corresponents a la quota de l'AFA (Associació de Famílies d’Alumnes), al número de compte bancari següent: Banc de Sabadell - ES49 0081 1703 6100 01262232.
  3. Enviar el rebut de pagament a l’AFA a laginesta.ampa@hotmail.com, especificant el nom i cognoms del/la vostre/a fill/a i el nivell del curs vinent.
  4. Entregar el full d’adhesió (adjunt) al/la tutor/a del/a vostre/a fill/a, entre el 17 d’abril i el 16 de juny d’enguany.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Revisió i retorn dels llibres del curs 2022-2023

El 19 de juny de 2023 durant el matí es farà la revisió del llibre d’anglès de reutilització que va proporcionar l’Ajuntament de Calafell a l’escola La Ginesta.

Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

  1. Folrar el llibre de text.
  2. En el cas que estigui escrit esborrar el llibre que han estat treballant a la classe.
  3. Lliurar-lo el dia 19 de juny.

NO SERÀ ACCEPTAT el llibre que estigui pintat, estripat o perdut. Això suposarà que les famílies hauran d’abonar 10 euros pel llibre malmès o no tindran accés a la reutilització del següent curs (ja es comunicarà com s’haurà de realitzar).

Les famílies NO haureu de venir a portar els llibres a l’escola. Els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar els llibres. Per tant, els alumnes hauran de tenir a classe tots els llibres que han de retornar.

Si es veiés alguna anomalia en el llibre trucarem a les famílies per solucionar el problema i donarem una nota per donar la informació. No s’entregarà cap document justificant perquè se sobreentendrà que està en bon estat.

Compra de llibres de 1r i 2n de Primària

Us recordem que és obligatori el pagament del rebut de l’AFA per al curs 2023-2024 i està empadronat al municipi per tal de poder tenir el 30 % de descompte.

El termini per poder fer el pagament de l’AFA és del 17 d’abril al 16 de juny de 2023. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte i no es podrà gaudir del descompte.

Posteriorment, ja s’indicarà des del centre la manera en què caldrà formalitzar el pagament dels llibres. En aquest període SOLAMENT CAL FER EL PAGAMENT DE L’AFA.

Reutilització de llibres, INS Camí de Mar

Procés d’adhesió del projecte de reutilització de llibres per al curs 2023-2024 a l’INS Camí de Mar.

Passos per realitzar l’adhesió de 1r d’ESO a l’INS Camí de Mar:

  1. Omplir el full d’adhesió que s’adjunta i signar-ho. Pagament de l’AMPA de 25 euros ja que és obligatori per adherir-se. El número de compte de l’AMPA INS Camí de Mar és ES86 0081 1703 6600 0122 5431. MOLT IMPORTANT, posar al concepte del pagament, el nom del/a alumne/a i el curs que farà al 2023-2024.
  2. Pagament de 40 euros d’adhesió al número de compte de l’INS Camí de Mar: ES78 0081 1703 6700 0122 5332. MOLT IMPORTANT, posar al concepte del pagament, el nom del/a alumne/a i el curs que farà el 2023-2024.
  3. Enviar full d’adhesió, rebut de pagament de l’AMPA i rebut de pagament dels 40 euros a aquest email: llibres@inscamidemar.cat

Per als alumnes que el curs vinent faran 2n, 3r, 4t d'ESO, Batxillerats i Cicles Formatius, l’adhesió es farà per l’aplicació Tokapp i el centre educatiu passarà tota la informació per informar dels passos que s’han de fer. Us recordem que a part de tot el tràmit de l’adhesió s’ha de fer el pagament de l’AMPA, de 25 euros, ja que és obligatori per adherir-se. Aquest curs, el pagament es farà per l’aplicació Tokapp o mitjançant el número de compte de l’AMPA INS Camí de Mar: ES86 0081 1703 6600 0122 5431.

MOLT IMPORTANT, posar al concepte del pagament, el nom del/a alumne/a i el curs que farà el 2023-2024.

Termini de pagament: del 19 al 23 de juny de 2023 (repesca). Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar al centre INS Camí de Mar.

Full d'adhesió (DOC, 59.5 KB)

Revisió i retorn dels llibres del curs 2022-2023

Els alumnes hauran de portar tots els llibres de reutilització a l’institut ja que els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar-los al mateix centre.

Horaris:

  • Dilluns 26 de juny de 2023 a l’edifici de dalt, aula A1.
    • 8.00 a 9.30 h, alumnes de 3r d’ESO
    • 9.30 a 11.00 h, alumnes de 4t d’ESO
    • 11.00 a 12.30 h, alumnes de Batxillerat
  • Dimarts 27 de juny de 2023 a l’edifici de baix, aula E1.
    • 8.00 a 9.30 h, alumnes de 1r d’ESO
    • 9.30 a 11.00 h, alumnes de 2n d’ESO

Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

  1. Folrar els llibres de text.
  2. Esborrar tots els llibres que s’han treballat a la classe.
  3. Portar tot el lot de llibres.

Reutilització de llibres, INS la Talaia

Per realitzar el tràmit d’adhesió per a nous alumnes, s’ha de fer:

  1. El pagament de l’AFA, ja que és obligatori per adherir-se. La quota és de 35 euros i el número de compte de l’AFA INS La Talaia és: ES1201822607650200026223.
  2. El pagament d'adhesió al centre educatiu de 40 euros en el mateix número de compte de l’AFA: ES1201822607650200026223.

MOLT IMPORTANT, posar al concepte del pagament, el nom del/a alumne/a i el curs que farà el 2023-2024.

El procés d’adhesió de les llicències digitals per al curs 2023-2024 a l’INS la Talaia per als cursos de 2n i 3r d’ESO es farà a realitzar a través de l'aplicació Dinantia. El centre educatiu i l’AFA us passarà tota la informació a través de l’aplicació.

Termini de pagament: del 17 d’abril al 16 de juny de 2023. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Full d'adhesió La Talaia (DOC, 57.5 KB)

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Assessorament

Assessorament a les famílies durant la primera etapa educativa

La Regidoria d'Ensenyament ofereix un assessorament continuat a les famílies que busquen informació en temes relacionats amb l'educació, ja sigui reglada o no reglada.

Vetlla pel bon funcionament dels centres educatius a la vegada que acompanya les famílies a l'hora d'escolaritzar els seus fills durant la primera etapa educativa a les llars d'infants i també en tot el procés educatiu.

Assessorament als menjadors escolars

El servei que dona l'Ajuntament consisteix a vetllar pel bon funcionament dels menjadors escolars de Calafell. Es manté un contacte diari amb els responsables del menjador de cada centre i a la vegada amb els tècnics d’educació del municipi.

Tots els centres educatius del municipi gaudeixen d'aquest assessorament. Per a qualsevol informació us podeu adreçar a la Regidoria d'Ensenyament.