Reutilització de llibres i assessorament

El curs 2007-2008 la Regidoria d'Ensenyament de l'Ajuntament de Calafell va iniciar el projecte de reutilització de llibres. El projecte va dirigit a tota la població educativa des de 3r de Primària fins a 4rt d'ESO, però cada curs escolar es valora la despesa que genera. Cada centre té autonomia per poder gestionar-ho amb l’ajuda de l'Ajuntament. Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

També s'ofereix un assessorament continuat a les famílies durant la primera etapa educativa.

Reutilització de llibres, escola Castell de Calafell

Aquest curs 2021-2022, l’adhesió al projecte de reutilització de llibres de l'escola Castell de Calafell es farà a través de l'aplicació Dinantia. El centre educatiu passarà tota la informació a través d'aquesta aplicació.

El termini per fer el pagament és del 6 d’abril al 18 de juny de 2021.

Del dilluns 28 de juny al 5 de juliol es farà la REPESCA del projecte de reutilització de llibres per a aquelles famílies que no ho han realitzat. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Compra en línia de llibres de 1r i 2n de Primària, del 28 juny al 25 de juliol de 2021

Passos a seguir:

  • Accediu al web de GARMAR, garmar.net.
  • Cliqueu damunt de "Compra llibres CURS 2021-2022".
  • Registreu-vos-hi.
  • Feu una nova comanda i poseu el CODI D'ACCÉS: CASTELL21.
  • Quan realitzareu la comanda de 1r i 2n, si esteu empadronats haureu de posar el CODI DEL CUPÓ: 30CASTELL (l'empadronament serà verificat). Si no esteu empadronats no heu de posar cap codi.
  • Seleccioneu curs i afegiu a la cistella els llibres que necessiteu.
  • Finalitzeu la comanda i aneu a caixa per fer el pagament de manera segura mitjançant targeta bancària.
  • De manera immediata es rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la compra.

Si teniu dubtes sobre com fer la compra, hi ha un manual al web. Per a qualsevol consulta també podeu trucar a GARMAR per telèfon al 977 742 390.

Revisió i retorn dels llibres del curs 2020-2021

El dia 18 de juny de 2021 durant el matí es farà la revisió de tots els llibres de reutilització que va proporcionar l’Ajuntament de Calafell a l'escola Castell de Calafell.

Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

  1. Folrar els llibres de text.
  2. Esborrar tots els llibres que han estat treballats a la classe.
  3. Lliurar-los el dia 18 de juny.

NO SERAN ACCEPTATS els llibres que estiguin pintats, estripats o perduts. Això suposarà que les famílies hauran d’abonar 10 euros per llibre malmès o no tindran accés a la reutilització del següent curs (ja es comunicarà com s’haurà de realitzar).

Les famílies NO haureu de venir a portar els llibres a l’escola. Els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar els llibres. Per tant els alumnes hauran de tenir a classe tots els llibres que han de retornar. Si es veiés alguna anomalia en qualsevol dels llibres trucarem a les famílies per solucionar el problema i donarem una nota per donar la informació. No s’entregarà cap document justificant el retorn perquè se sobre-entendrà que estan en bon estat.

Reutilització de llibres, escola Santa Creu de Calafell

Aquest curs 2021-2022, l’adhesió al projecte de reutilització de llibres de l'escola Castell de Calafell es farà a través de l'aplicació Dinantia. El centre educatiu passarà tota la informació a través d'aquesta aplicació.

El termini per fer el pagament és del 12 d’abril al 18 de juny de 2021.

Del dilluns 28 de juny al 5 de juliol es farà la REPESCA del projecte de reutilització de llibres per a aquelles famílies que no ho han realitzat. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Compra en línia de llibres de 1r i 2n de Primària, del 28 juny al 25 de juliol de 2021

Passos a seguir:

  • Accediu al web de GARMAR, garmar.net.
  • Cliqueu damunt de "Compra llibres CURS 2021-2022".
  • Registreu-vos-hi.
  • Feu una nova comanda i poseu el CODI D'ACCÉS: SANTACREU21.
  • Quan realitzareu la comanda de 1r i 2n, si esteu empadronats haureu de posar el CODI DEL CUPÓ: 30SANTACREU (l'empadronament serà verificat). Si no esteu empadronats no heu de posar cap codi.
  • Seleccioneu curs i afegiu a la cistella els llibres que necessiteu.
  • Finalitzeu la comanda i aneu a caixa per fer el pagament de manera segura mitjançant targeta bancària.
  • De manera immediata es rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la compra.

Si teniu dubtes sobre com fer la compra, hi ha un manual al web. Per a qualsevol consulta també podeu trucar a GARMAR per telèfon al 977 742 390.

Revisió i retorn dels llibres del curs 2020-2021

El dia 17 de juny de 2021 durant el matí es farà la revisió de tots els llibres de reutilització que va proporcionar l’Ajuntament de Calafell a l'escola Santa Creu.

Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

  1. Folrar els llibres de text.
  2. Esborrar tots els llibres que han estat treballats a la classe.
  3. Lliurar-los el dia 17 de juny.

NO SERAN ACCEPTATS els llibres que estiguin pintats, estripats o perduts. Això suposarà que les famílies hauran d’abonar 10 euros per llibre malmès o no tindran accés a la reutilització del següent curs (ja es comunicarà com s’haurà de realitzar).

Les famílies NO haureu de venir a portar els llibres a l’escola. Els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar els llibres. Per tant els alumnes hauran de tenir a classe tots els llibres que han de retornar. Si es veiés alguna anomalia en qualsevol dels llibres trucarem a les famílies per solucionar el problema i donarem una nota per donar la informació. No s’entregarà cap document justificant el retorn perquè se sobre-entendrà que estan en bon estat.

Reutilització de llibres, escola Vilamar

Aquest curs 2021-2022, l’adhesió al projecte de reutilització de llibres de l'escola Vilamar es farà a través de número de compte. S’han de fer els dos pagaments per tal que us lliurem els llibres de reutilització:

  1. Quota de l’AMPA de 25 euros per família al compte: ES50 2100 5727 7502 0006 4413
  2. Adhesió al reciclatge de 30 euros per alumne al compte:  ES91 2100 0366 8102 0029 3116

IMPORTANT: en el concepte cal posar el nom i cognom del nen/a i el curs que farà el curs 2021-2022, si no no podrem fer l’entrega, ja que no sabrem qui ha fet el pagament. Caldrà enviar el full d’adhesió signat amb els 2 comprovants de pagament a la següent adreça de correu electrònic: vilamar@calafell.org

El termini per fer el pagament és del 12 d’abril al 18 de juny de 2021.

Del dilluns 28 de juny al 5 de juliol es farà la REPESCA del projecte de reutilització de llibres per a aquelles famílies que no ho han realitzat. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Compra en línia de llibres de 1r i 2n de Primària, del 28 juny al 25 de juliol de 2021

Passos a seguir:

  • Accediu al web de GARMAR, garmar.net.
  • Cliqueu damunt de "Compra llibres CURS 2021-2022".
  • Registreu-vos-hi.
  • Feu una nova comanda i poseu el CODI D'ACCÉS: VILAMAR21.
  • Quan realitzareu la comanda de 1r i 2n, si esteu empadronats haureu de posar el CODI DEL CUPÓ: 30VILAMAR (l'empadronament serà verificat). Si no esteu empadronats no heu de posar cap codi.
  • Seleccioneu curs i afegiu a la cistella els llibres que necessiteu.
  • Finalitzeu la comanda i aneu a caixa per fer el pagament de manera segura mitjançant targeta bancària.
  • De manera immediata es rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la compra.

Si teniu dubtes sobre com fer la compra, hi ha un manual al web. Per a qualsevol consulta també podeu trucar a GARMAR per telèfon al 977 742 390.

Revisió i retorn dels llibres del curs 2020-2021

El dia 14 de juny de 2021 durant el matí es farà la revisió de tots els llibres de reutilització que va proporcionar l’Ajuntament de Calafell a l’escola Vilamar.

Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

  1. Folrar els llibres de text.
  2. Esborrar tots els llibres que han estat treballats a la classe.
  3. Lliurar-los el dia 14 de juny.

NO SERAN ACCEPTATS els llibres que estiguin pintats, estripats o perduts. Això suposarà que les famílies hauran d’abonar 10 euros per llibre malmès o no tindran accés a la reutilització del següent curs (ja es comunicarà com s’haurà de realitzar).

Les famílies NO haureu de venir a portar els llibres a l’escola. Els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar els llibres. Per tant els alumnes hauran de tenir a classe tots els llibres que han de retornar. Si es veiés alguna anomalia en qualsevol dels llibres trucarem a les famílies per solucionar el problema i donarem una nota per donar la informació. No s’entregarà cap document justificant el retorn perquè se sobre-entendrà que estan en bon estat.

Reutilització de llibres escola Mossèn Jacint Verdaguer

Aquest curs 2021-2022, l’adhesió al projecte de reutilització de llibres de l’escola Mossèn Jacint Verdaguer es farà a través de número de compte. S’han de fer els dos pagaments per tal que us lliurem els llibres de reutilització:

  1. Quota de l’AMPA de 25 euros per família al compte: ES38 0081 1703 6100 0126 2430
  2. Adhesió al reciclatge de 30 euros per alumne al compte: ES15 0081 1703 6100 0126 3329

IMPORTANT: en el concepte cal posar el nom i cognom del nen/a i el curs que farà el curs 2021-2022, si no no podrem fer l’entrega, ja que no sabrem qui ha fet el pagament. Caldrà enviar el full d’adhesió signat amb els 2 comprovants de pagament a la següent adreça de correu electrònic: mossencinto@calafell.org

El termini per fer el pagament és del 12 d’abril al 18 de juny de 2021.

Del dilluns 28 de juny al 5 de juliol es farà la REPESCA del projecte de reutilització de llibres per a aquelles famílies que no ho han realitzat. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Compra en línia de llibres de 1r i 2n de Primària, del 28 juny al 25 de juliol de 2021

Passos a seguir:

  • Accediu al web de GARMAR, garmar.net.
  • Cliqueu damunt de "Compra llibres CURS 2021-2022".
  • Registreu-vos-hi.
  • Feu una nova comanda i poseu el CODI D'ACCÉS: JACINT21.
  • Quan realitzareu la comanda de 1r i 2n, si esteu empadronats haureu de posar el CODI DEL CUPÓ: 30JACINT (l'empadronament serà verificat). Si no esteu empadronats no heu de posar cap codi.
  • Seleccioneu curs i afegiu a la cistella els llibres que necessiteu.
  • Finalitzeu la comanda i aneu a caixa per fer el pagament de manera segura mitjançant targeta bancària.
  • De manera immediata es rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la compra.

Si teniu dubtes sobre com fer la compra, hi ha un manual al web. Per a qualsevol consulta també podeu trucar a GARMAR per telèfon al 977 742 390.

Revisió i retorn dels llibres del curs 2020-2021

El dia 15 de juny de 2021 durant el matí es farà la revisió de tots els llibres de reutilització que va proporcionar l’Ajuntament de Calafell a l'escola Mossèn Cinto Verdaguer.

Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

  1. Folrar els llibres de text.
  2. Esborrar tots els llibres que han estat treballats a la classe.
  3. Lliurar-los el dia 15 de juny.

NO SERAN ACCEPTATS els llibres que estiguin pintats, estripats o perduts. Això suposarà que les famílies hauran d’abonar 10 euros per llibre malmès o no tindran accés a la reutilització del següent curs (ja es comunicarà com s’haurà de realitzar).

Les famílies NO haureu de venir a portar els llibres a l’escola. Els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar els llibres. Per tant els alumnes hauran de tenir a classe tots els llibres que han de retornar. Si es veiés alguna anomalia en qualsevol dels llibres trucarem a les famílies per solucionar el problema i donarem una nota per donar la informació. No s’entregarà cap document justificant el retorn perquè se sobre-entendrà que estan en bon estat.

Reutilització de llibres escola La Ginesta

Aquest curs 2021-2022, l’adhesió al projecte de reutilització de llibres de l’escola La Ginesta es farà a través de número de compte. S’han de fer els dos pagaments per tal que us lliurem els llibres de reutilització:

  1. Quota de l’AMPA de 25 euros per família al compte: ES49 0081 1703 6100 0126 2232 
  2. Adhesió al reciclatge de 30 euros per alumne al compte:  ES52 0081 1746 9400 0100 3204

IMPORTANT: en el concepte cal posar el nom i cognom del nen/a i el curs que farà el curs 2021-2022, si no no podrem fer l’entrega, ja que no sabrem qui ha fet el pagament. Caldrà enviar el full d’adhesió signat amb els 2 comprovants de pagament a la següent adreça de correu electrònic: ginesta@calafell.org

El termini per fer el pagament és del 12 d’abril al 18 de juny de 2021.

Del dilluns 28 de juny al 5 de juliol es farà la REPESCA del projecte de reutilització de llibres per a aquelles famílies que no ho han realitzat. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

Compra en línia de llibres de 1r i 2n de Primària, del 28 juny al 25 de juliol de 2021

Passos a seguir:

  • Accediu al web de GARMAR, garmar.net.
  • Cliqueu damunt de "Compra llibres CURS 2021-2022".
  • Registreu-vos-hi.
  • Feu una nova comanda i poseu el CODI D'ACCÉS: LAGINESTA21.
  • Quan realitzareu la comanda de 1r i 2n, si esteu empadronats haureu de posar el CODI DEL CUPÓ: 30LAGINESTA (l'empadronament serà verificat). Si no esteu empadronats no heu de posar cap codi.
  • Seleccioneu curs i afegiu a la cistella els llibres que necessiteu.
  • Finalitzeu la comanda i aneu a caixa per fer el pagament de manera segura mitjançant targeta bancària.
  • De manera immediata es rebrà un correu electrònic amb la confirmació de la compra.

Si teniu dubtes sobre com fer la compra, hi ha un manual al web. Per a qualsevol consulta també podeu trucar a GARMAR per telèfon al 977 742 390.

Revisió i retorn dels llibres del curs 2020-2021

    El dia 16 de juny de 2021 durant el matí es farà la revisió de tots els llibres de reutilització que va proporcionar l’Ajuntament de Calafell a l'escola La Ginesta.

    Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

    1. Folrar els llibres de text.
    2. Esborrar tots els llibres que han estat treballats a la classe.
    3. Lliurar-los el dia 16 de juny.

    NO SERAN ACCEPTATS els llibres que estiguin pintats, estripats o perduts. Això suposarà que les famílies hauran d’abonar 10 euros per llibre malmès o no tindran accés a la reutilització del següent curs (ja es comunicarà com s’haurà de realitzar).

    Les famílies NO haureu de venir a portar els llibres a l’escola. Els tècnics d’ensenyament de l’Ajuntament vindran a revisar els llibres. Per tant els alumnes hauran de tenir a classe tots els llibres que han de retornar. Si es veiés alguna anomalia en qualsevol dels llibres trucarem a les famílies per solucionar el problema i donarem una nota per donar la informació. No s’entregarà cap document justificant el retorn perquè se sobre-entendrà que estan en bon estat.

    Reutilització de llibres, INS Camí de Mar

    Aquest curs 2021-2022, l’adhesió a la reutilització de llibres de l'INS Camí de Mar es farà a través de la pàgina web de l’institut.

    El centre educatiu facilitarà tota la informació per informar dels passos que s’han de fer. Us recordem que a part de tot el tràmit de l’adhesió s’ha de fer el pagament de l’AMPA, ja que és obligatori per adherir-se. Recordem que el número de compte de l’AMPA INS Camí de Mar és ES86 0081 1703 6600 0122 5431.

    El termini per fer els pagaments és del 12 d’abril al 18 de juny de 2021.

    Del dilluns 28 de juny al 5 de juliol es farà la REPESCA del projecte de reutilització de llibres per a aquelles famílies que no ho han realitzat. Un cop acabat aquest termini no es podrà acceptar cap pagament per aquest concepte.

    Recollida de llibres per al curs 2021-2022

    Els tècnics d'ensenyament de l'Ajuntament vindran a l'institut (accés per la porta de l'arc) a fer entrega de tots els llibres de reutilització. Us recordem que un cop rebreu els llibres caldrà folrar els llibres de text que no estiguin folrats d'abans.

    S'han establert uns horaris que s'hauran de respectar perquè es compleixin les mesures de prevenció contra la COVID-19:

    • Cal portar mascareta
    • Solament podrà venir una persona a recollir els llibres.

    Horari per recollir els llibres, 3r i 4t d'ESO, batxillerats i cicles el divendres 3 de setembre de 2021:

    • 08.00 - 3r A
    • 08.30 - 3r B
    • 09.00 - 3r C
    • 09.30 - 3r D
    • 10.00 - 3r E
    • 10.30 - 3r F
    • 11.00 - Batxillerats i Cicles Formatius
    • 11.30 - 4t A
    • 12.00 - 4t B
    • 12.30 - 4t C
    • 13.00 - 4t D
    • 13.30 - 4t E

    Horari per retornar els llibres, 1r i 2n d'ESO, el dilluns 6 de setembre de 2021:

    • 08.00 - 1r A
    • 08.30 - 1r B
    • 09.00 - 1r C
    • 09.30 - 1r D
    • 10.00 - 1r E
    • 10.30 - 1r F
    • 11.00 - 2n A
    • 11.30 - 2n B
    • 12.00 - 2n C
    • 12.30 - 2n D
    • 13.00 - 2n E
    • 13.30 - 2n F

    Revisió i retorn dels llibres del curs 2020-2021

    Els alumnes hauran de portar tots els llibres de reutilització a l'institut, ja que els tècnics d'ensenyament de l'Ajuntament vindran a revisar-los al mateix centre. Cal portar mascareta i només pot venir una persona a portar els llibres. S'han establert uns horaris que s'hauran de respectar per tal que es compleixin les mesures de prevenció de la COVID-19.

    Us recordem quins eren els requisits que marcava el projecte:

    1. Folrar els llibres de text.
    2. Esborrar tots els llibres que s'han treballat a la classe.
    3. Portar tot el lot de llibres.

    Horari per retornar els llibres, 3r i 4t d'ESO, batxillerats i cicles el dimarts 22 de juny de 2021:

    • 08.00 - 3r A
    • 08.30 - 3r B
    • 09.00 - 3r C
    • 09.30 - 3r D
    • 10.00 - 3r E
    • 10.30 - 3r F
    • 11.00 - Batxillerat i Cicles (aquells que ho han aprovat tot)
    • 11.30 - 4t A
    • 12.00 - 4t B
    • 12.30 - 4t C
    • 13.00 - 4t D
    • 13.30 - 4t E
    • 14.00 - 4t F

    Els alumnes de 4t d'ESO, Batxillerat i Cicles, en el moment que retornin els llibres en bon estat, se'ls hi explicarà com se'ls hi farà el retorn dels 50 € de fiança.

    Horari per retornar els llibres, 1r i 2n d'ESO, el dimecres 23 de juny de 2021:

    • 08.00 - 1r A
    • 08.30 - 1r B
    • 09.00 - 1r C
    • 09.30 - 1r D
    • 10.00 - 1r E
    • 10.30 - 1r F
    • 11.00 - 2n A
    • 11.30 - 2n B
    • 12.00 - 2n C
    • 12.30 - 2n D
    • 13.00 - 2n E
    • 13.30 - 2n F

    Per a qualsevol dubte o aclariment podeu trucar-nos en horari d’atenció al públic, de 9 a 14 h, al telèfon 977 699 009 extensió 2472.

    Assessorament

    Assessorament a les famílies durant la primera etapa educativa

    La Regidoria d'Ensenyament ofereix un assessorament continuat a les famílies que busquen informació en temes relacionats amb l'educació, ja sigui reglada o no reglada.

    Vetlla pel bon funcionament dels centres educatius a la vegada que acompanya les famílies a l'hora d'escolaritzar els seus fills durant la primera etapa educativa a les llars d'infants i també en tot el procés educatiu.

    Assessorament als menjadors escolars

    El servei que dona l'Ajuntament consisteix a vetllar pel bon funcionament dels menjadors escolars de Calafell. Es manté un contacte diari amb els responsables del menjador de cada centre i a la vegada amb els tècnics d’educació del municipi.

    Tots els centres educatius del municipi gaudeixen d'aquest assessorament. Per a qualsevol informació us podeu adreçar a la Regidoria d'Ensenyament.