Atenció ciutadana

L'Ajuntament de Calafell ofereix a la ciutadania atenció presencial, telefònica i en línia. A les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà és un servei d'atenció personalitzada que ofereix tota la informació que genera l'Ajuntament i permet tramitar tot tipus de gestions relacionades amb la família, l'habitatge, els vehicles, els animals, l'activitat econòmica, el manteniment del municipi i el lleure. 

Telèfon: 977 699 009
Correu electrònicsac@calafell.org

SAC Calafell Poble

SAC Calafell Poble

Plaça de Catalunya, 1
43820 Calafell

Horari
Dilluns a dijous: 08.00 - 15.00
Divendres i vigílies de festiu: 08.00 - 14.30
Dissabtes: 09.00 - 13.00

SAC Calafell Platja

SAC Calafell Platja

Carrer Sant Pere, 29
43820 Calafell

Horari
Dilluns a divendres: 8.00 - 14.00

* Observeu que l'horari de Via Pública, Urbanisme i Medi Ambient, ubicats al mateix edifici, és de 9 a 14 hores.

SAC Segur de Calafell

SAC Segur de Calafell

Carrer Joan Maragall, 30-32
43882 Segur de Calafell

Horari
Dilluns a divendres: 08.00 - 14.00

Tramitar una instància genèrica

Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud a l'ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.

Es pot tramitar per Internet o presencialment a les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).

Demanar cita amb un càrrec electe o un tècnic

Qualsevol persona pot demanar cita perquè l'atengui un càrrec electe (alcalde o regidor) o un tècnic municipal. Es pot demanar per Internet o presencialment a les oficines de Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).