El passeig de la unió s'inaugura oficialment el pròxim 8 de juliol
Ja està obert al trànsit el passeig de la Unió, una de les artèries principals de Calafell, ja que uneix els nuclis del poble i la platja. Aquest passeig s'ha remodelat tot de nou, amb una obra que ha tingut un cost d'un milió i mig d'euros.
Ja està obert al trànsit el passeig de la Unió, una de les artèries principals de Calafell, ja queJ uneix els nuclis del poble i la platja. Aquest passeig s'ha remodelat tot de nou, amb una obra que ha tingut un cost d'un milió i mig d'euros.
Aquesta setmana han acabat les obres de pavimentació de tot el passeig, després que unes línies d'alta tensió hagin retardat una mica les obres, que van començar ara fa gairebé un any.
Fins ara, els vehicles podien circular només per una part del passeig, la que dóna accés a les escoles i la benzinera, però a partir d'avui la circulació ja és efectiva al llarg de tot el passeig.
L'obra que s'ha dut a terme ha inclòs la construcció de dues rotondes, la instal.lació de nou mobiliari urbà, i la remodelació del terra de tota la zona de passeig. A més, s'ha instal.lat nou enllumenat, amb un contrast entre la part central, mès tènue, i la lateral, on la llum és més groga.
La inauguració del Passeig es farà dissabte, 8 de juliol.
