El ple dóna compte dels canvis en les tinences d'alcaldia i en la Junta de Govern
El ple de l'Ajuntament de Calafell ha donat compte en la sessió celebrada avui del decret d'Alcaldia que revoca el nomenament del tinent d'alcalde i les delegacions de les atribucions de l'alcalde al regidor Josep Parera i Ribell, les genèriques de les àrees i les específiques dels barris. El ple també ha donat compte d'un segon decret d'Alcaldia de modificació dels membres de la Junta de Govern Local i dels tinents d'alcalde que dóna continuïtat al decret anterior.
El ple de l'Ajuntament de Calafell ha donat compte en la sessió celebrada avui del decret d'Alcaldia que revoca el nomenament del tinent d'alcalde i les delegacions de les atribucions de l’alcalde al regidor Josep Parera i Ribell, les genèriques de les àrees i les específiques dels barris.
El ple també ha donat compte d'un segon decret d'Alcaldia de modificació dels membres de la Junta de Govern Local i dels tinents d'alcalde que dóna continuïtat al decret anterior. Així, el nou primer tinent d'alcalde passa a ser Àngel Verge i Martín, mentre la regidora Ana Mª González Luque passa a ser-ne quarta tinent d'alcalde. Altrament, Ana Mª González Luque passa a incorporar-se a la Junta de Govern Local.
El ple també ha donat compte del decret d'Alcaldia que modifica les atribucions delegades als regidors. Com ja es va anunciar, es produeix un canvi en la regidoria del barri de Segur, que passa a ser ocupada per l'alcalde, Jordi Sánchez i Solsona.
D'altra banda, el ple ha aprovat nomenar el regidor Àngel Verge i Martín com a president de la Comissió de Seguiment i Control del Servei de Xarxa i Clavegueram. El ple també ha nomenat els regidors Carles Rión i Tetas i Ana Mª González Luque com a membres del Consell d'Administració de la Societat per a la remodelació, gestió i explotació del Port de Segur de Calafell, en representació de l'Ajuntament. També s'ha aprovat la composició dels membres de la Junta Pericial de Cadastre Immobiliari Rústic.
La sessió ha aprovat el règim de retribucions, indemnitzacions o dedicació dels membres de la corporació municipal i modificar el conveni interadministratiu per a l'adhesió de l'Ajuntament al Consorci de Comunicació Local.
El ple també ha aprovat el projecte d'establiment del servei púbic de Centre Obert de Calafell, preceptiu en municipis de més de 20.000 habitants.
En altres punts de l'ordre del dia s'ha donat compte de la liquidació del pressupost del Patronat Municipal de Turisme corresponent a 2009 i de l'OAM Fundació Castell de Calafell del mateix any.
En altres punts s'ha aprovat l'abonament de la paga de modernització 2010 al personal al servei de l'Ajuntament i s'ha aprovat un crèdit extraordinari finançat amb baixes.
