03/12/2021

El servei AjuntamentRespon atén reclamacions i suggeriments que no comptin ja amb alguna altra via per a canalitzar-se

El canal compta amb una pàgina facebook com a principal eina de treball

L’Ajuntament de Calafell compta amb un servei especial per atendre reclamacions i suggeriments de la ciutadania, que no comptin ja amb alguna altra vida per a canalitzar-se. És AjuntamentRespon, una iniciativa que té com a principal eina una pàgina facebook, que gestiona la comissió especial de reclamacions i suggeriments de l’Ajuntament.

Les aportacions poden fer-se bé per privat, bé deixant comentaris a les entrades. Les respostes es donaran als sol·licitants de forma directa. I regularment, es publicaran resums dels temes arribats i la seva resolució, i també dels temes més transcendents.

La presidenta de la comissió, Noelia Sánchez ,explica que “l’Ajuntament ja compta amb serveis com la Línia Verda o el Servei d’Atenció al Ciutadà, que són mecanismes que funcionen bé i resolen la major part de problemes puntuals que es produeixen al municipi”. “La comissió”, afegeix la regidora, “té l’objectiu d’ajudar a resoldre problemes d’entitat, que vagin més enllà, o que afectin a molts veïns”.

Noelia Sánchez destaca , a més, que “també canalitzarem les queixes que arriben a través de les xarxes socials: sovint són problemess que les xarxes poden recollir però que no poden resoldre elles mateixes”.

La presidenta de la comissió subratlla molt especialment que la comissió també ho és de suggeriments: “Ho vull destacar i posar en valor. Tothom té dret a protestar, faltaria més. Però la comissió, i jo mateixa com a presidenta, agrairem també totes les aportacions que faci la ciutadania per millorar el nostre municipi. No tot es podrà portar a la pràctica, no vull enganyar a ningú. Però de les idees que rebem segur que en sortiran coses molt positives”.