10/11/2020

L’Ajuntament demana a la ciutadania si usa els tràmits electrònics i li pregunta si es poden millorar

La iniciativa vol fomentar les gestions administratives en línia, com a part de les mesures per prevenir contagis de la Covid-19

L’Ajuntament de Calafell ha engegat un nou procés de participació, en el qual demana a la ciutadania si usa els tràmits electrònics i li pregunta si es poden millorar. Aquest procés es vehicula mitjançant una enquesta que pot contestar-se a la web municipal. Cliqueu aquí per accedir a les preguntes.

L’enquesta és molt senzilla i pot contestar-se en poc més d’un minut. A més de preguntes de valoració de l’actual seu electrònica de l’Ajuntament, també es demanen suggeriments i idees perquè millorar el servei i fer-lo més fàcil i accessible.

L’objectiu últim de la iniciativa és fomentar les gestions administratives en línia, com a part de les mesures per prevenir contagis de la Covid-19. El tinent d’alcalde, Javier Estepa, explica que “la pandèmia fa més necessari que mai que tot allò que es pugui fer a distància, sense presencialitat, es faci”. Estepa afegeix: “Els tràmits electrònics, de totes formes, tenen avantatges en tota època: estalvien desplaçaments evitables i permeten fer gestions a l’hora que al ciutadà li sigui més convenient”.

L’enquesta, externa i independent, està realizada per Studio Genesis, una empresa especialitzada en serveis digitals i opinió pública.

Ajuntament capdavanter

L’Ajuntament de Calafell és capdavanter en digitalització i ha estat premiat en els Reconeixements Administració Oberta, concedits pel Consorci Administració Oberta de Catalunya. Calafell és el municipi líder en la franja de població de 20.000 a 50.000 habitants.

L’objectiu d’aquests guardons és valorar i reconèixer la implantació i l’ús dels serveis d’administració electrònica i la seva conseqüent transformació digital en la seva relació amb la ciutadania i en la seva gestió interna.