26/07/2009

L'alcalde de calafell vol reunir tots els associats de les llars de la gent gran en una festa-trobada

L’Associació de la Gent Gran de la Platja de Calafell, va celebrar ahir per la tarda el seu catorzè aniversari amb un berenar-ball al pavelló Joan Ortoll. La festa va reunir bona part dels 500 actuals associats que té l’entitat que des de fa dos anys i mig presideix Jaume Maneu.

L’Associació de la Gent Gran de la Platja de Calafell, va celebrar ahir per la tarda el seu catorzè aniversari amb un berenar-ball al pavelló Joan Ortoll. La festa va reunir bona part dels 500 actuals associats que té l’entitat que des de fa dos anys i mig presideix Jaume Maneu.
L’actual president de l’Associació de la Gent Gran de la Platja de Calafell ha explicat que “enguany hem pogut fer la festa anual gratuïta per tots els socis, ja que l’any passat la varem fer a la plaça Alcalde Romeu i ens va ploure”. Maneu ha recordat que quan va arribar al càrrec es va trobar amb una llar amb problemes, que en el que porta de mandat ha aconseguit més de dos-cents socis nous i ha recuperat d’altres cent cinquanta associats que per diverses causes, no volien pagar la quota, “això vol dir que ara som uns cinc-cents associats i això crec que està molt bé”.
Pel que resta d’any, l’Associació de la Gent Gran de la Platja de Calafell prepara alguna excursió, alguna nova festa al Casal i mantenir la tradició de les sessions de ball amb música en viu amb aperitiu inclòs”.
En el seu parlament, l’alcalde de Calafell i president del Consell Comarcal, Jordi Sánchez va animar a tots els assistents a fer diverses activitats per estar sempre en forma i va llençar la proposta d’intentar organitzar l’any vinent una trobada conjunta de les quatre llars de la gent gran del municipi. Jordi Sánchez va dir ahir que “això és una manera de cohesionar el municipi, seria una bona manera de trobar-se i d’intercanviar experiències, això pot ser sensacional, ja que també us permetria conèixer millor”.
Finalment l’alcalde calafellenc va desitjar a tots els assistents un bon estiu, “que el gaudiu ja que esteu en el millor poble del món”.