17/12/2018

Turisme de Calafell estrena dues noves eines de promoció dels atractius del municipi

Un encàrrec artístic a la il·lustradora Pilarín Bayés i un espot que es projecta als cinemes

Turisme de Calafell ha posat en marxa dues noves iniciatives per a promoure els atractius del municipi en els seus mercats naturals. Una de les accions es basa en un encàrrec artístic a la popular il·lustradora Pilarín Bayés. L’altra, en una campanya publicitària als cinemes del nord i centre de la península ibèrica.

La regidoria de Turisme ha fet dos encàrrecs a Bayés. D’una banda, unes làmines individuals per a pintar. De l’altra, un photocall de grans dimensions per poder-s’hi fet fotos amb un fons amb una imatge vistosa, colorida i alegre de l’oferta turística, cultural, esportiva... Tots dos recursos estaran presents a les fires i accions promocionals a les quals té previst assistir la regidoria.

L’estil d’aquests materials és el conegut i molt popular de l’artista. Els dibuixos de Pilarín Bayés es caracteritzen per un to ingenu, però ple de gràcia i ironia, d’enguany personal i irrepetible.

Segons la regidoria de Turisme, Maite González, “un percentatge important del públic de Calafell és un públic de proximitat i Pilarín Bayés és molt coneguda especialment a Catalunya, per la tipologia de la seva obra i la seva gran trajectòria professional”. González afegeix que “cal continuar executant accions que donin rellevància a Calafell, de la mà de prescriptors de qualitat, a fi de transmetre vivències i experiències al nostre públic objectiu”.

D’altra banda, des d’aquest passat cap de setmana, i fins al 14 de gener de 2019, Calafell serà present a diverses sales de cinema d'algunes ciutats  del nord d'Espanya, mitjançant un anunci publicitari, de 36 segons de durada, en el qual es presenta breument Calafell.

L’espot presenta Calafell com un indret acollidor on fer possible les il·lusions de tothom, a un pas de Barcelona, al cor de la Costa Daurada. A més, l’anunci recorda que el municipi disposa de cinc quilòmetres de platja, un ric llegat històric, una oferta gastronòmica suculenta, un ampli calendari de festes i activitats i la possibilitat de practicar un munt d’esports.

Aquest anunci serà emès alternativament, abans de la programació prevista a cada cinema a 3 sales de Pamplona (Cines Golem), 3 sales de Logronyo (Cine Infantes) i 2 sales de la província de Saragossa (Cine Goya, de Caspe i Cine Goya, de Mequinensa). Cal recordar que la publicitat als cinemes es caracteritza per gaudir d'unes condicions ambientals i tècniques  úniques que permeten aconseguir impactes publicitaris de màxima qualitat: pantalla gegant, foscor, so estèreo, mínima saturació publicitària i una audiència en repòs i expectant.  

Durant el mes de desembre, hi ha prevista tota una ambiciosa programació d'estrenes especialment dirigides al públic infantil. S'espera que aquesta acció ajudi a fidelitzar i a atraure aquests mercats cap a la nostra destinació, una destinació de referència i proximitat on els públics de totes les edats hi tenen cabuda.

Més informació