16/02/2017

Turisme de Calafell “ven” una experiència d’emocions en contrast amb l’estrés d’una gran ciutat

Publicat un nou vídeo promocional del municipi

Turisme de Calafell ha publicat un nou vídeo promocional del municipi. Dirigit pel vendrellenc Gerard Toldrà, la producció “ven” una experiència global que desperti emocions genuïnes als possibles visitants, en contrast amb l’estrés i la rutina d’una gran ciutat. El vídeo està publicat a les xarxes socials i està obtenint una bona acollida.

Segons la tinent d’alcalde de Turisme de l’Ajuntament, Maite González, “és un vídeo dinàmic, alegre i enèrgic que aposta per oferir quelcom més al visitant, per que s’evadeixi de les rutines diàries i puqui viure experiències planets, en família, en parella, amb amics..., en un indret únic com Calafell”.

El vídeo resumeix en un minut i 51 segons els grans atractius de Calafell (gastronomia, patrimoni històric, platges, esport, diversió, lleure familiar), en contraposició a la grisor, el soroll, la contaminació i les presses d’una gran ciutat. Juga cromàticament entre el blanc i el negre i diversos colors per simbolitzar aquest contrast.

La producció recorda en part un històric vídeo de promoció del Principat d’Andorra, titulat “L’escapada”. Però la contraposició que fa l’actual vídeo de Calafell no es refereix únicament a la tranquil·litat, sinó precisament a un relax molt actiu amb les diverses propostes que ofereix el municipi. “En realitat, el que diem és que a Calafell es pot viure una autèntica experiència amb la qual il·lusionar-se”, explica Maite González. I afegeix que “estem parlant d’experiències dels sentits: el gust, l’olfacte, la vista, el tacte...”.

El vídeo continua la nova línia de material gràric iniciada per Turisme de Calafell des de fa uns mesos. La regidora apunta que “hi hem posat tota la notra il·lusió i desitgem i confiem que agradi tothom”. I fa una crida a fer la bola grossa: “Demanen la complicitat i col·laboració de tots els calafellencs i de tothom fent d’aquest un vídeo viral, difonent-lo a través de tots els recursos d’internet i les xarxes socials”.

Més informació