12/12/2016

Els anunciants tornen a confiar en Calafell Ràdio

La facturació publicitària duplicarà amb escreix la mitjana anual del període 2011-2015

Els anunciants tornen a confiar en l’emissora municipal Calafell Ràdio per difondre els seus missatges publicitaris. La facturació publicitària d’enguany duplicarà amb escreix el promig dels exercicis del passat mandat municipal (2011-2015). Aquest salt endavant s’ha aconseguit gràcies a una nova programació, que s’està guanyant també el favor dels oients, i a la millora la recepció del senyal de l’emissora a tot el municipi i zones properes.

Durant els tres primers trimestres d’aquest 2016, l’import dels contractes publicitaris signats va pujar 20.067,53 euros. Amb les campanyes de Nadal i Reis ja signades o concertades, la facturació superarà els 30.000 euros. En el mandat anterior, els contractes van sumar un total de 53.517,58 euros, amb un promig anual de 13.379,40 euros.

El director de Calafell Ràdio, Jordi Nin, ha explicat que “hem tornat a fer autèntica gestió comercial i els resultats estan a la vista”. Nin afegeix que “les milores en la programació i en la cobertura han estat importantíssimes, perquè tenir audiència és clau perquè els anunciants confiïn en tu. Però també ho és ser actius i anar a buscar la publicitat i no esperar que truquin a la teva porta”.

El director també diu que “la publicitat permet recuperar una part de la inversió que la ciutadania de Calafell fa per gaudir d’un mitjà de proximitat de qualitat, que els explicarà allò que ningú més farà. I també ajuda, i no poc, a posar el dia les instal·lacions i els equips, que estaven molt abandonats”.

Nin, finalment, ha subratllat que es continuarà en aquesta línia i que la creació de Calafell.tv, la nova televisió local per internet impulsada per l’Ajuntament, permetrà “presentar als anunciants nous productes publicitaris, tant específics com combinats, en els diferents formats audiovisuals que oferirà Calafell.tv”.