02/04/2021

L’Ajuntament fa una nova reclamació pels problemes de recepció del senyal televisiu dels darrers dies

Recomanem trucar al 012 per informar de les interferències i que no puguin dir que no es queixa ningú

L’Ajuntament de Calafell ha presentat una nova reclamació a la Generalitat pels repetits problemes de recepció del senyal televisiu que es registren des de fa uns dies, recollint les queixes que li arriben des de diferents indrets del municipi. Està especialment afectada la recepció dels canals de la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (TV3, Super 3/33, Esports 3, 3/ 24...). Però a alguns sectors del terme municipal, està afectada també la recepció del grup Atresmedia (Antena 3, La Sexta, Neox, Nova...)

La Generalitat és la responsable de les telecomunicacions i, en concret, el titular dels repetidors de la TDT, que porten el senyal arreu del territori fins a les antenes de cada habitatge. És a qui s’han d’adreçar les queixes perquè prengui mesures.

Aquest és un problema repetitiu a Calafell des de fa anys i és important que les queixes de l’Ajuntament es vegin respaldades per les de la ciutadania, ja que sovint ens trobem que la Generalitat ens diu que no els consten queixes d’usuaris. Per això, demanem tothom que pateixi aquests problemes dels darreres dies que truquin al 012 per informar-ne. És important indicar l’adreça on es produeixen les interferències. La incidència registrada per l’Ajuntament té el número 698810.