Rbla de Mossèn Jaume Tobella / c. de Mar
43820 Calafell
Festes
Diada Santa Cecília
Calafell Poble
A les 10.15 h a la plaça de Cal Cubano, EXPOSICIÓ DE LA IMATGE DE SANTA CECÍLIA I CONCENTRACIÓ D'ENTITATS I VEÏNS.
A les 10.30 h sortint de la plaça de Cal Cubano, CERCAVILA amb les entitats participants.
RECORREGUT: Pl. Cal Cubano, c/ Jesús, baixant cap al c/ Eres, lateral de Mossèn Jaume Tobella, c/ Josep Barges i Barba, c/ Principal i Plaça Catalunya.
A les 11.00 h a la plaça Catalunya, BALLADA de la imatge de Santa Cecília, amb les Tirantinaires de Calafell.
A les 11.30 h a l'Església de la Santa Creu, OFICI SOLEMNE, oficiat per mossèn Jordi Figueras.
I tot seguit, CONCERT a càrrec de la Coral Llebeig, el Cor Orfeó Calafellenc, Coral Parroquial Santa Creu, SomdeSamba, Glee Club Calafell, Banda de timbals i gralles de Mas Romeu i La Bota amb un repic de campanes manual.
A les 14.00 h a la Cooperativa agrícola, DINAR DE GERMANOR
Venda de tiquets: estanc Rosell i supermercat Saura - al c/ Principal Preu: 13 € - Menú: amanida, paella, postres, beguda i cafè.
Organitza el Cor Orfeó Calafellenc
Col·laboren: Coral Llebeig, Glee Club Calafell, Les Tirantinaires – Unió Artística de Calafell, Banda de timbals i gralles de Mas Romeu, Coral Parroquial de la Santa Creu, Associació La Bota, SomdeSamba, Bar Coba, Cafès Elisa i l’Ajuntament de Calafell.
