Festes
Diada Santa Cecília
Calafell Poble
A les 10.15 h a la plaça de Cal Cubano, EXPOSICIÓ DE LA IMATGE DE SANTA CECÍLIA I CONCENTRACIÓ D'ENTITATS I VEÏNS.
A les 10.30 h sortint de la plaça de Cal Cubano, CERCAVILA amb les entitats participants.
RECORREGUT: Pl. Cal Cubano, c/ Jesús, baixant cap al c/ Eres, lateral de Mossèn Jaume Tobella, c/ Josep Barges i Barba, c/ Principal i Plaça Catalunya.
A les 11.00 h a la plaça Catalunya, BALLADA DE LA IMATGE DE STA. CECÍLIA, amb les Tirantinaires.
A les 11.30 h a l'església de la Santa Creu, OFICI SOLEMNE, oficiat per mossèn Jordi Figueras.
I tot seguit, CONCERT a càrrec del Cor Escola Castell de Calafell, el Cor Orfeó Calafellenc, Coral Parroquial Santa Creu, SomdeSamba, Banda de timbals i gralles de Mas Romeu, La Barrala Veus i La Bota amb un repic de campanes manual.
A les 14.00 h al gimnàs de l'Escola Santa Creu, DINAR DE GERMANOR
Preu: 15 € (amanida, paella, postres, beguda i cafè)
Venda de tiquets: Supermercat Saura i Llar d’Avis Poble (divendres a partir de les 20.30 h)
Després de dinar, TARDEO amb Dantuvi
Organitza el Cor Orfeó Calafellenc
Col·laboren: Cor Escola Castell de Calafell, Les Tirantinaires – Unió Artística de Calafell, Banda de Timbals i Gralles de Mas Romeu, Coral Parroquial de la Santa Creu, Associació La Bota, La Barrala Veus, Parròquia de la Santa Creu de Calafell, SomdeSamba, Bar Coba, Cafès Elisa i l’Ajuntament de Calafell.
