Atenció ciutadana
L'Ajuntament de Calafell ofereix a la ciutadania atenció presencial*, telefònica i en línia a la seva seu electrònica. A les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà trobareu un servei d'atenció personalitzada que ofereix tota la informació que genera l'Ajuntament i permet tramitar tot tipus de gestions relacionades amb la família, l'habitatge, els vehicles, els animals, l'activitat econòmica, el manteniment del municipi i el lleure.
L'atenció presencial està disponible només amb cita prèvia:
- Cita prèvia: https://citaprevia.gestorn.com/calafell
- Telèfon: 977 699 009
- Correu electrònic: sac@calafell.org
SAC Calafell Poble
SAC Calafell Poble
Plaça de Catalunya, 1
43820 Calafell
Horari de Nadal, del 19 de desembre a l'1 de gener no es treballa en horari de tarda:
- De dilluns a dijous: 8.30 - 15.00
- Els divendres dies 23 i 30 de desembre de 8.30 a 14.00
- Els dissabtes dies 24 i 31 de desembre de 9.00 a 13.00
Horari d'hivern, a partir del 29 d'agost (excepte Nadal):
- De dilluns a dijous: 8.30 - 19.00
- Divendres: 8.30 - 14.00
- Dissabtes: 9.00 - 13.00
- Vigílies de festius (aplicable els dies que s'obre en horari de tarda): 8.30 - 14.30
SAC Calafell Platja
SAC Calafell Platja
Carrer Sant Pere, 29 baixos
43820 Calafell
Horari de Nadal, del 19 de desembre a l'1 de gener no es treballa en horari de tarda. Obert de dilluns a dijous, excepte festius, 8.30 - 14.00 h.
Horari d'hivern, a partir del 29 d'agost (excepte Nadal):
- Dilluns, dimecres i divendres: 8.30 - 14.00
- Dimarts i dijous: 8.30 - 19.00
- Vigílies de festius (aplicable els dies que s'obre en horari de tarda): 8.30 - 14.30
SAC Segur de Calafell
SAC Segur de Calafell
Carrer Joan Maragall, 30-32 1ª planta
43882 Segur de Calafell
Horari de Nadal, del 19 de desembre a l'1 de gener no es treballa en horari de tarda. Obert de dilluns a dijous, excepte festius, 8.30 - 14.00 h.
Horari d'hivern, a partir del 29 d'agost (excepte Nadal):
- Dimarts, dijous i divendres: 8.30 - 14.00
- Dilluns i dimecres: 8.30 - 19.00
- Vigílies de festius (aplicable els dies que s'obre en horari de tarda): 8.30 - 14.30
Tramitar una instància genèrica
Aquesta instància us permet presentar una sol·licitud a l'ajuntament o bé fer arribar un recurs contra alguna actuació o decisió municipal. Podeu fer servir aquesta instància quan no existeixi un tràmit específic que s'adapti a la vostra necessitat.
Es pot tramitar per Internet o presencialment a les oficines del Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).
Tràmits, queixes, suggeriments i propostes
Sol·licitud d'informació pública
Aquest tràmit us permet exercir el vostre dret d'accés a la informació pública. La sol·licitud la podreu presentar per qualsevol mitjà que permeti tenir constància de la vostra identitat, la informació sol·licitada, una adreça de contacte (preferentment electrònica) a efectes de comunicacions i la forma en què preferiu accedir a la informació sol·licitada.
Demanar cita amb un càrrec electe o un tècnic
Qualsevol persona pot demanar cita perquè l'atengui un càrrec electe (alcalde o regidor) o un tècnic municipal. Es pot demanar per Internet o presencialment a les oficines de Servei d'Atenció al Ciutadà (SAC).