14/02/2013

Fira d’enamorats a Calafell, aquest cap de setmana

Aquest cap de setmana, 16 i 17 de febrer, Calafell celebrarà la Fira d’enamorats. Amb motiu de Sant Valentí, els comerços de l’Illa de Vianants de Calafell platja treuen els seus productes al carrer i els ofereixen a molt bon preu.

Aquest cap de setmana, 16 i 17 de febrer, Calafell celebrarà la Fira d’enamorats. Amb motiu de Sant Valentí, els comerços de l’Illa de Vianants de Calafell platja treuen els seus productes al carrer i els ofereixen a molt bon preu. La Fira d’enamorats és una iniciativa del Fòrum Calafell amb el suport de la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Calafell.

Sota el lema “Descomptes que Enamoren”, el mercat de Sant Valentí estarà instal·lat a l’Illa de Vianants de Calafell Platja, en horari comercial.

L’objectiu d’aquest mercat és incentivar les vendes dels comerços de Calafell durant el cap de setmana de Sant Valentí. És per això, que els comerços participants ofereixen descomptes als clients, però a més també s’organitzen tallers infantils i atraccions musicals al voltant de la zona comercial de Calafell Platja.

Els comerços que formen part de la Fira d’Enamorats seran fàcilment identificables, ja que davant de cada establiment participant hi haurà una taula coberta per un llençol de color vermell. No obstant això, també es podran trobar botigues de fora de Calafell al Passeig Marítim de Sant Joan de Déu.