23/07/2012

Gran èxit de participació del Protour 3x3 de Bàsquet, al Port Segur

L'Ajuntament de Calafell, a través de la seva Regidoria de Promoció Esportiva, ha acollit la gira ProTour 3X3, dissabte 21 de juliol, que va tenir una participació de 65 equips, cosa que va superar totes les previsions.

L'Ajuntament de Calafell, a través de la seva Regidoria de Promoció Esportiva, ha acollit la gira ProTour 3X3, dissabte 21 de juliol, que va tenir una participació de 65 equips, cosa que va superar totes les previsions.

ProTour 3X3 és un circuit de FIBA ​​Europa, presentat per San Miguel 0,0% i desenvolupat per la Federació Espanyola de Bàsquet (FEB) en col·laboració amb la Federació Catalana de Basquetbol (FCBQ). La celebració d'aquestes competicions, (a Badalona, ​​Calafell i Barcelona), s'han organitzat en el marc de la disputa del partit de preparació per als Jocs Olímpics de Londres, entre les seleccions d'Espanya i Estats Units, que se celebrarà demà dimarts, 24 de juliol, al Palau Sant Jordi de Barcelona. A més, i segons el president de la Federació Catalana de Bàsquet, Joan Fa, aquesta gira s'ha fet també per promocionar el Bàsquet 3x3 després que la FIBA ​​(Federació Internacional de Bàsquet), hagi aprovat el reglament oficial d'aquesta modalitat. "L'objectiu és que hi hagi alguna competició oficial o lliga en marxa, per a l'any 2020 coincidint amb la celebració dels Jocs Olímpics”, ha dit.

El lliurament de premis va comptar amb la presència del president de la Federació Catalana de Bàsquet, Joan Fa, de l'exjugadora de la Selecció Espanyola de Bàsquet a Barcelona 92, Betty Cebrián, d'Àngel Rubio, màrqueting i promoció de la Federació Catalana, Rosa Flores, directora del Port Segur, del Regidor d'Esports i Promoció Esportiva, Juanjo Iglesias, i de diversos regidors de l'Ajuntament de Calafell. Els equips guanyadors han estat, en categoria femenina, "Cafè amb llet"; en masculina, "Reggaetón de Treviso"; i en matemàtiques, Adrian Recasens.

L'alcalde de Calafell, Joan Olivella, s’ha mostrat molt satisfet per la celebració d’aquest torneig de bàsquet, “que demostra que el nostre municipi gaudeix d’una gran tradició esportiva, i que també en bàsquet és punt de referència per a la disputa de competicions”.

Juanjo Iglesias, Regidor de Promoció Esportiva ha valorat molt positivament aquesta competició i ha dit: "és un orgull poder comptar a Calafell amb una competició que a tot Catalunya només s'ha celebrat també a Badalona, ​​amb una alta tradició en Bàsquet i a Barcelona. El Bàsquet a Calafell, gràcies a les seves dues entitats, Club Bàsquet Calafell i Club Esportiu Calafell, gaudeix de molt bona salut i la implicació d'aquestes dues entitats ha estat total per a aquest esdeveniment, així com dels més de 20 voluntaris. Vull agrair també a la direcció del Port Segur el seu compromís en facilitar-nos les coses, així com a FIBA ​​Europe, Federació Espanyola de Bàsquet i Federació Catalana de Bàsquet per haver confiat en el nostre municipi per a la celebració d'aquest esdeveniment, en un any en el qual tots confiem que la Selecció Espanyola de Bàsquet torni de Londres amb una medalla olímpica”.