Instal·lada una àrea de fitness a la plaça del Mil·lenari de Calafell
L’Ajuntament de Calafell va instal·lar, la setmana passada, una àrea de fitness a la plaça del Mil·lenari.
L’Ajuntament de Calafell va instal·lar, la setmana passada, una àrea de fitness a la plaça del Mil·lenari.
La zona condicionada, a l’aire lliure, permetrà que tothom que camina o corre pel passeig tingui un complement per als seus exercicis. L’àrea compta amb un total de 5 màquines que permetran els usuaris fer exercicis d’estiraments, abdominals, equilibri, pectorals i cardiovasculars i el seu ús és lliure i gratuït.
L’alcalde de Calafell, Joan Olivella, ha manifestat que “és una manera més d’apostar per l’esport a l’aire lliure i a la vegada potenciar l’ús de noves activitats al Passeig Marítim per la gent del municipi i també per la gent que ens visita els caps de setmana i a l’estiu”
El regidor de Medi Ambient, Jose Antonio Jiménez, ha afirmat que “formar aquesta àrea de fitness a l’aire lliure era una cosa necessària al Passeig Marítim ja que els darrers anys s’ha apreciat un increment de gent fent esport al passeig i aquesta àrea complementarà fets habituals com anar a córrer, fer bicicleta i caminar”.
L’Ajuntament de Calafell ha cregut oportú situar aquesta àrea de fitness a la plaça del Mil·lenari ja que està situada al mig del Passeig Marítim Sant Joan de Déu que uneix Calafell Platja amb Segur Platja. A la vegada, és el tram del passeig marítim que s’eixampla i per tant no entorpeix l’ús a tots aquells que hi passegen i en gaudeixen.
