IX Passarel.la de moda “Calafell Fashion Day”
Calafell celebra aquest proper dissabte, 16 de juny, la IX Passarel.la de moda “Calafell Fashion Day”, amb la qual alguns comerços del municipi mostren els nous productes de la temporada d’estiu.
Calafell celebra aquest proper dissabte, 16 de juny, la IX Passarel.la de moda “Calafell Fashion Day”, amb la qual alguns comerços del municipi mostren els nous productes de la temporada d’estiu.
Aquest és un acte gratuït i obert a tot el públic, que organitzen conjuntament la Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Calafell i els comerços del municipi, i que tindrà lloc a les 22.30h. al Passeig Marítim de la platja de Calafell, al costat de la Confraria de Pescadors. Tal i com ha dit l’alcalde de Calafell, Joan Olivella, “el fet que aquesta sigui la 9a. edició demostra que aquesta passarel.la de moda funciona i és efectiva, ja que els mateixos comerciants l’han volguda anar repetint any rere any”. En aquest sentit, la desfilada de moda “és una bona oportunitat tant per als comerciants, que es vesteixen de gala per mostrar els seus millors productes, com per als veïns visitants del municipi, que d’aquesta manera coneixen tot el que ofereixen els comerços de Calafell”, ha dit l’alcalde.
La desfilada consistirà en un passi de: moda esportiva, de bany, moda jove, vestits de nit, casual wear, calçat, òptica, moda de pell i moda infantil, com a mostra dels diversos productes que ofereixen els comerços de Calafell. La regidora de Comerç, Olga Elvira, ha explicat que “la desfilada permet als comerços atraure l’atenció de nous clients, així com donar a conèixer que a Calafell tenim un nucli comercial molt potent”.
20 models professionals de l’empresa “Casting Agència” de Reus, i uns 30 nens de les botigues participants seran els encarregats de dur a terme la desfilada, lluint els productes dels 13 establiments participants. La Regidoria de Comerç ha previst 1.000 cadires per al public de la Desfilada, però s'espera molta mes gent ja que la ubicació d'enguany serà a sobre mateix de la sorra de la nostra platja.
Així mateix, també s’instal.laran dues pantalles, una per veure la desfilada en directe, i l’altra per promocionar els establiments participants. Cal dir que 4 perruqueries, 6 restaurants i una empresa de jardineria donen suport també a l’organització de la desfilada. Per això la regidora també ha valorat molt positivament que “enguany la desfilada tingui el mateix numero de participants que de col.laboradors, fet que demostra la implicació del sector privat del nostre municipi en un esdeveniment com Calafell Fashion Day”.
Finalment, Olga Elvira ha anunciat que un dels incentius que tindrà enguany aquesta desfilada serà “el sorteig d’un premi de 1.000 euros en vals de compra per a un dels assistents”. En aquest sentit, la regidora de Comerç ha agraït a l’associació de comerciants Forum Calafell aquesta iniciativa, que es fa gràcies a l’aportació dels establiments participants, i que representa una “novetat” respecte a les edicions anteriors.
