Joan Olivella i els regidors de l’Ajuntament de Calafell es mullen per l’Esclerosi Múltiple
L’alcalde de Calafell, Joan Olivella, acompanyat del regidor de Sanitat, Francisco Clavero, i altres regidors del consistori, es van mullar ahir diumenge per l’esclerosi múltiple.
L’alcalde de Calafell, Joan Olivella, acompanyat del regidor de Sanitat, Francisco Clavero, i altres regidors del consistori, es van mullar ahir diumenge per l’esclerosi múltiple.
Alcalde i regidors van fer un bany solidari a la piscina de l’Hostal Lleida, en el dia que se celebrava aquesta campanya, organitzada per a Fundació Esclerosi Múltiple.
A Calafell, 4 piscines es van adherir a la campanya, per oferir la possibilitat de fer “banys solidaris”:
- Hostal Lleida (Carretera Barcelona, 68, Segur de Calafell)
- Piscina Ona-Ona (C/ Marquès de Samà s/n, Calafell)
- Hotel Canadà Palace (Mossèn Jaume Soler, 44, Calafell)
- Piscina Vilarenc Aqua (Avinguda Vilarenc, 2-4, Calafell)
La campanya Mulla't té per objectiu sensibilitzar la societat respecte a l'esclerosi múltiple, una malaltia que afecta a més de 7.000 persones a Catalunya i que es diagnostica cada vegada més en persones joves d'entre 25 i 40 anys. Els fons recaptats van destinats a la inserció laboral de les persones amb discapacitat física i als serveis socio-sanitaris que presta la Fundació Esclerosi Múltiple (FEM) a través dels hospitals de dia, amb l'objectiu de millorar la qualitat de vida de les persones amb esclerosi múltiple.
