La Diputació de Tarragona aprova una subvenció de 58.737,70 euros per al Calafell Beach Festival 2024
Suport a la música en viu i en català
La Diputació de Tarragona ha aprovat concedir una subvenció de 58.737,70 euros per a l’organització del Calafell Beach Festival, en la seva edició de 2024. L’ajut es refereix als concerts dels dies 21 i 22 de juny de l’any passat.
Les actuacions van ser:
- El 21 de juny: Xina Mora i RVFV.
- El 22 de juny: Mama Dousha i Oques Grasses.
L’ajut prové del pla ImpulsDipta, concretament del seu programa de cultura. I en particular del foment de concerts o cicles musicals de nou encuny. Han de ser, com és el cas, activitats diferents de les tradicionals i de les que formin part habitual del programa cultural i festiu del municipi.
El Calafell Beach Festival és una proposta musical de referència a la demarcació de Tarragona i al Penedès. L’organitzaven, en aquella quarta edició, l’Ajuntament de Calafell i la promotora Line Up Music, amb el suport de la Diputació de Tarragona. L’any 2024 va aplegar 5.500 espectadors, que van omplir l’esplanada del pavelló Joan Ortoll.
Calafell aposta per la música en viu i en català, tot fomentant els grups emergents i la connexió amb el públic més divers inclòs el familiar.
