La Plaça Alcalde Romeu, totalment renovada
La Plaça Alcalde Romeu, una de les principals places de Calafell Platja, ja està totalment renovada. L’Ajuntament de Calafell ha acabat les obres de remodelació d’aquest espai, acomplint d’aquesta manera una de les principals reivindicacions dels veïns d’aquest nucli del municipi.
La Plaça Alcalde Romeu, una de les principals places de Calafell Platja, ja està totalment renovada. L’Ajuntament de Calafell ha acabat les obres de remodelació d’aquest espai, acomplint d’aquesta manera una de les principals reivindicacions dels veïns d’aquest nucli del municipi.
Les obres de remodelació de la Plaça Alcalde Romeu han durat un mes i mig. Duran aquest temps, l’ajuntament ha renovat la pavimentació d’una tercera part de la plaça, corresponent a uns 600m2. La renovació del paviment d’aquest espai era, des de feia temps, molt necessari, ja que la major part d’aquest es trobava en molt mal estat. És per això que els veïns ja feia temps que venien reclamant una remodelació de la plaça.
Ara, l’ajuntament ha renovat tot el paviment que estava malmès, posant-hi el mateix tipus de rajola que hi havia, i també ha arreglat altres punts annexes a la plaça, com poden ser les voreres.
Així mateix, també s’han arreglat els escossells dels 10 arbres centrals de la plaça, col.locant-hi un paviment drenant de pedres. “Amb aquest paviment aconseguim que quan es realitzin actes en aquesta plaça, això no afecti els escossells dels arbres, i aconseguim que la plaça s’aprofiti més”, ha explicat el tinent d’alcalde d’Obres Públiques, Manteniment i Medi Ambient de l’Ajuntament de Calafell, Rafel Solé.
L’alcalde de Calafell, Joan Olivella, ha valorat molt positivament la renovació d’aquesta plaça, “que s’emmarca dins dels objectius d’aquest govern de seguir apostant per les millores del dia a dia del ciutadans, a més de donar resposta a una necessitat i una reivindicació veïnal de fa molt de temps”.
