04/11/2014

Més de 1.000 visitants, al Túnel del Terror de Calafell

1.091 clients de Calafell han participat aquest passat cap de setmana, del 31 d’octubre al 2 de novembre, a la 3a. Edició  Túnel del Terror de Calafell.

1.091 clients de Calafell han participat aquest passat cap de setmana, del 31 d’octubre al 2 de novembre, a la 3a. Edició  Túnel del Terror de Calafell, organitzat per la Regidoria de Comerç amb el suport i col·laboració de les Associacions de Comerciants de la ciutat Fòrum Calafell i Segur Centre.  Totes les persones que han gaudit d’aquest espectacle havien fet alguna compra en els comerços, bars o restaurants de Calafell, amb un valor mínim de 5€, única condició per aconseguir els passis d'accés al Túnel.

El Túnel representava un antic centre hospitalari mental de Calafell, ara convertit en museu i on els visitants anaven per visitar les antigues instal·lacions. Però un cop a dins, sortien personatges terrorífics de l'antiga plantilla del centre i alguns antics malalts!! .

La visita començava al vestíbul i es baixava al pàrquing per la porta lateral i finalment després del recorregut pels passadissos es sortia per la porta del pàrking.