Nova oficina de Comerç, al Port de Segur de Calafell
La Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Calafell ha inaugurat una nova Oficina al Port de Segur de Calafell. La nova oficina de comerç està situada al mateix lloc que l’oficina de Turisme del Port, i el seu objectiu és poder donar una resposta més directa a comerços i restaurants de Segur de Calafell. En aquest sentit, cada divendres, de 9 a 15h. hi haurà una persona que atendrà les peticions i demandes del sector.
La Regidoria de Comerç de l’Ajuntament de Calafell ha inaugurat una nova Oficina al Port de Segur de Calafell.
La nova oficina de comerç està situada al mateix lloc que l’oficina de Turisme del Port, i el seu objectiu és poder donar una resposta més directa a comerços i restaurants de Segur de Calafell. En aquest sentit, cada divendres, de 9 a 15h. hi haurà una persona que atendrà les peticions i demandes del sector.
Així mateix, aquells restaurants o comerços interessats a posar-se en contacte amb la regidora, Olga Elvira, o amb algun tècnic de la regidoria, també tindran en aquesta oficina un espai on poder concertar reunions si s’escau, prèvia cita amb qualsevol d'ells. Olga Elvira ha explicat, en aquest sentit, que “amb aquesta nova oficina el sector comercial de Segur de Calafell ja no s’haurà de desplaçar, i tindrà al seu abast un espai on poder dirigir-se per a qualsevol tràmit, gestió o consulta que hagi de fer”. La regidora també ha destacat que, “aquesta és també una manera d’aprofitar els recursos que tenim”.
Així mateix, l’alcalde de Calafell, Joan Olivella, també ha valorat molt positivament la inauguració d’aquest nou espai, “que ofereix més proximitat entre l’ajuntament i el sector de la restauració i el comerç de Segur de Calafell”, ha dit l’alcalde.
