Per quart any consecutiu equips de futbol de Suissa faran el seu estage a Calafell
La regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Calafell continua apostant fort pel turisme esportiu facilitant les instal·lacions municipals a aquells clubs que trien Calafell com a destinació d’estage i d’entrenament. Per quart any consecutiu equips del FC Basel que es dedica al futbol base i el FC Kikers amb un equip sènior, faran un estage a Calafell des de demà divendres fins el dia 15, continuant la voluntat de la Regidoria d’Esports de potenciar encara més el turisme esportiu.
La regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Calafell continua apostant fort pel turisme esportiu facilitant les instal·lacions municipals a aquells clubs que trien Calafell com a destinació d’estage i d’entrenament.
Per quart any consecutiu equips del FC Basel que es dedica al futbol base i el FC Kikers amb un equip sènior, faran un estage a Calafell des de demà divendres fins el dia 15, continuant la voluntat de la Regidoria d’Esports de potenciar encara més el turisme esportiu.
Segons dades facilitades per la mateixa regidoria, seran més de 50 jugadors els que aquests dies seran als camps municipals de Calafell i Segur realitzant diversos entrenaments atès que en aquesta època no ho poden fer al seu país degut a que els terrenys de joc estan glaçats.
La previsió és que l’equip del FC Kikers arribarà aquest divendres mentre que l’expedició del FC Basel ho farà a l’endemà. Una de les novetats de l’estage d’enguany és que si el temps ho permet, els joves jugadors també podran practicar esports nàutics. A més, jugaran partits contra equips de la base del FC Barcelona i participaran en jornades de formació i faran entrenaments conjunts amb els equips de l’Escola de Futbol Base Calafell.
En quant a l’equip sènior del FC Kikers, a més d’entrenar cada dia al camp municipal de Calafell, jugarà partits amistosos contra el CF Calafell i contra la Unió Esportiva Segur.
El representant dels equips suïssos, el senyor Murillo, que també estiueja a Calafell, ha dit que “triem Calafell per la seva hospitalitat, per les seves bones instal·lacions, el bon clima de la zona i la bona relació preu-qualitat de l’oferta hotelera”.
El regidor d’Esports de l’Ajuntament de Calafell, José Manuel Núñez ha dit que “un dels objectius de la regidoria en aquest mandat és captar turisme esportiu, aquest serà el quart cop que els equips de Suïssa trien Calafell per fer el seu estage d’hivern, a més, aquests dies hem vist altra cop un equip ciclista d’Holanda que ens visita cada hivern des de fa anys, i si hi tornen és que s’hi troben a gust”. Núñez ha afegit que “les nostres instal·lacions esportives ja estan col·lapsades però aquests equips les ocupen de dia que és quan estan buides doncs els esportistes estan estudiant o treballant”.
