S’ha iniciat el projecte “Grans actors comunitaris” adreçat a la gent gran
Grans actos comunitaris consisteix en treballar els principis de convivència en un entorn de diversitat, propi de la societat actual on a través de dinàmiques teatrals (jocs, exercicis, dinàmiques de grup) es tractarà la reflexió sobre la discriminació, el racisme, els prejudicis i els estereotips, per crear un espai d’interacció positiva entre les persones.
L’Àrea de Qualitat de Vida de l’Ajuntament de Calafell ha iniciat el projecte “Grans actors comunitaris” adreçat a la gent gran del municipi.
El taller consisteix en treballar els principis de convivència en un entorn de diversitat, propi de la societat actual on a través de dinàmiques teatrals (jocs, exercicis, dinàmiques de grup) es tractarà la reflexió sobre la discriminació, el racisme, els prejudicis i els estereotips, per crear un espai d’interacció positiva entre les persones.
El projecte “Grans actors comunitaris” té lloc tots els dimecres fins al 9 de desembre, de 10.30 a 12.30 h, al Celler de Cal Bolavà. És gratuït, doncs bé està subvencionat pel Pla de Barris.
“Grans actors comunitaris” està organitzat des del Pla local d’ acollida i Immigració i el programa Posa-hi Oli, de l’Àrea de Qualitat de Vida de l’Ajuntament de Calafell i compta amb la col•laboració de l’Associació La Xixa teatre.
