14/02/2012

Finalitzen les obres de la nova Caserna de la Policia

La nova Caserna de la Policia Municipal de Calafell, ubicada en la carretera de l’Estació, ja està pràcticament a punt. Les obres de remodelació d’aquest edifici, que antigament havia acollit el Centre d’Atenció Primària (CAP) del municipi, ja estan acabades, i abans de finalitzar el mes es preveu fer el trasllat del cos policial en aquesta nova ubicació.

La nova Caserna de la Policia Municipal de Calafell, ubicada en la carretera de l’Estació, ja està pràcticament a punt. Les obres de remodelació d’aquest edifici, que antigament havia acollit el Centre d’Atenció Primària (CAP) del municipi, ja estan acabades, i abans de finalitzar el mes es preveu fer el trasllat del cos policial en aquesta nova ubicació.

Amb una superfície de 250m2, aquest edifici és considerablement més gran que les dependències on fins ara s’havia ubicat la Policia Municipal de Calafell. En aquest sentit, l’alcalde de Calafell, Joan Olivella, explica que “el cos policial de Calafell tindrà ara molt més espai, per poder treballar amb més comoditat”. Així mateix, els ciutadans també en sortiran beneficiats, ja que a la nova Caserna de la Policia hi haurà un espai molt més ampli per poder atendre’ls.

Les obres de remodelació de l’edifici van començar al mes de setembre passat, i han tingut un cost d’uns 350.00 euros. Cal dir que, com que antigament aquest edifici albergava el CAP de Calafell, ara ha calgut adaptar-lo a les necessitats de treball del cos policial municipal.

Ara les obres ja s’han acabat i aquests dies també s’està acabant de muntar el mobiliari. Així mateix d’aquí a pocs dies també s’haurà configurat tot el sistema informàtic. Els vestidors, que són considerablement més amplis, també tenen ja instal.lades les noves guixetes. El tinent d’alcalde d’Obres Públiques, Rafel Solé, explica que “fa uns dies vam fer una visita d’obres amb els representants sindicals de la policia, per ensenyar-los la nova caserna, i van quedar molt satisfets amb el resultat”.

Cal destacar que tot l’edifici està equipat, així mateix, amb un sistema d’audiovigilància, cosa que dota aquesta nova caserna d’un millor sistema de seguretat. Fins ara les dependències on estava ubicada la policia municipal no tenien cap sistema de vigilància d’aquest tipus.

El regidor de Seguretat Ciutadana, Paco Clavero, ha anunciat que “tot fa preveure que abans d’acabar el mes ja podrem fer el trasllat efectiu del cos policial a la nova caserna”. Així mateix, Clavero també ha explicat que “el trasllat es farà de manera que no interromprà la realització del servei policial”.